مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 17:252021-10-12سياسي

اجرای اسناد رسمی به طور ویژه در اولویت کاری سازمان ثبت


معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد کشور گفت: اجرای اسناد رسمی به طور ویژه در اولویت کاری و برنامه تحولی سازمان ثبت قرار دارد.

- ، مهدی اقبال معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد کشور، در آیین معارفه منوچهر عبدی پور به عنوان معاون امور اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران با حضور عبدالحسین رامشی، مدیرکل ثبت استان تهران با اشاره به نتایج و ارزیابی و تشریح اجمالی نقاط ضعف و قوت ادارات مورد بازدید گفت: مسوولان و کارکنانی که در مجموعه سازمان ثبت مشغول خدمت هستند، همچون ثبت استان تهران که با حجم فراوان متقاضیان و انبوه پرونده ها، مسئولیت سنگین و زحمات زیادی بر دوش می کشند که جای قدردانی و قدرشناسی دارد.

وی افزود: با توجه به این حجم فعالیت ها، نه تنها یک نیاز بلکه یک ضرورت است تا براساس فرایند معینی، مدیران و کارکنان متعهد، فعال، توانمند و کارآمد، معرفی و مورد تقدیر و تکریم قرار گیرند و ارتقاء پیدا کنند که البته این امر به نحو جدی تر و شایسته ای در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد کشور در ادامه سرعت گرفتن مختومه کردن پرونده های اجرا بر اساس بخشنامه اخیر، ساماندهی بروز پرونده ها و بایگانی های ادارات و دوایر اجرا، امحای پرونده های مختومه قدیمی مطابق مقررات و با هماهنگی اداره کل، شناسایی و بکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای اسناد رسمی به طور ویژه در اولویت کاری سازمان ثبت

اجرای اسناد رسمی به طور ویژه در اولویت کاری سازمان ثبت