مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 18:352021-10-12حوادث

کلاهبرداری میلیاردی با فروش اینترنتی برنج


رییس پلیس فتا استان بوشهر از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که با تبلیغ و درج آگهی دروغین فروش برنج در سایت دیوار از شهروندان بیش از یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ مهدی قاسمی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بررسی مقدماتی مشخص شد که متهم  با درج و انتشار آگهی فروش برنج خارجی در سایت دیوار با قیمت پایین و معرفی خود به عنوان تاجر وارد کننده برنج از بنادر استان همجوار، مبالغی قابل توجهی را در قالب بیعانه از مالباختگانی از سراسر کشور دریافت و به همین شیوه از آنان کلاهبرداری کرده بود.

رییس پلیس فتا استان بوشهر افزود: این متهم برای پوشاندن ردپای خود، فعالیت سایبری مجرمانه خود را در قسمت استان تهران طراحی و اجرایی کرده و از مدارک هویتی جعلی استفاده می نمود.

وی بیان کرد: با تلاش و اقدام ویژه کارشناسان سایبری پلیس فتا استان و پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم به هویت معلوم در هنگام تبدیل وجوه حاصله از کلاهبرداری خود به تجهیزات الکترونیک در یکی از محله های جنوبی شهر بوشهر، به همراه تجهیزات هوشمند همراه خود دستگیر شد.

این مقام مسؤول عنوان کرد: متهم با مشاهده مستندات و ادله گردآوری شده توسط پلیس، به جرایم ارتکابی معترف و اعلام داشت از دوماه پیش اقدامات مجرمانه خود را آغاز نمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری میلیاردی با فروش اینترنتی برنج

کلاهبرداری میلیاردی با فروش اینترنتی برنج