مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 20:352021-10-12سياسي

50 درصد موقوفات به حفظ عین اختصاص می یابد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه تمام درآمد موقوفات هزینه نمی شود و بخشی برای حفظ عین موقوفات اختصاص می باید، گفت: به همین منظور 50 درصد موقوفات به حفظ عین اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: همه ما موظف به حفظ بیت المال و رعایت حقوق موقوفات هستیم و این یک وظیفه عمومی است و باید نهایت دقت را در حفظ موقوفات داشته باشیم.

وی حفظ موقوفات، ارتقای بهره وری موقوفات و اجرای امینانه نیت واقفان را سه وظیفه مهم اوقاف و امور خیریه برشمرد و گفت: باید عین موقوفه حفظ شود و ماندگاری از ویژگی های وقف است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه همه مسلمانان موظف به رعایت حقوق موقوفات هستند و متولیان این حوزه در سازمان موظف به حفظ، بهره وری و اجرای امینانه نیات موقوفات هستند، گفت: همچنین باید تلاش کنیم بهره وری موقوفه را در راستای درآمدزایی ارتقاء دهیم و موظف هستیم همان چیزی که واقف نیت کرده را اجرا کنیم.

کرمی با اشاره به اینکه ماندگاری یکی از ویژگی های موقوفات است، گفت: لازم است بهره وری موقوفات را افزایش داده تا افراد بیشتری از عواید وقف بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد موقوفات به حفظ عین اختصاص می یابد

50 درصد موقوفات به حفظ عین اختصاص می یابد