مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 01:052021-10-12پزشكي

300 کودک زنجانی نیازمند کمک خیرین


نزدیک به 300 کودک دیگر در سطح استان زنجان نیازمند حمایت هستند.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هفته ملی کودک انگیزه ای برای توجه و اهمیت به حقوق کودکان محسوب می شود، زیرا کودکان دارای احساسات لطیفی هستند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه متأسفانه برخی از کودکان در کانون گرم بهزیستی در حمایت از سلامت جسمی و روانی کودکان بیان کرد: غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 ساله، غربالگری شنوایی نوزادان، غربالگری اضطراب و طرح های حمایتی چون حامی و.

از خدمات بهزیستی به کودکان است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان در رابطه با اقدامات بهزیستی در راستای حمایت از کودکان کار، ادامه داد: ارائه خدمات روان شناختی و مددکاری تخصصی، حمایتی، آموزشی تحصیلی، بهداشتی درمانی، پرداخت کمک موردی، تامین هزینه های آموزش فنی و حرفه ای، تامین سرمایه کار، فرهنگی ورزشی، مذهبی و ملی، تامین کار از طریق خیرین برای سرپرستان خانواده بیکار از جمله اقداماتی است که در حمایت از کودکان کار انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 534 خیر بیش از  669 کودک نیازمند را زیرپوشش قرار دادند، اظهار کرد: نزدیک به 300 کودک دیگر در سطح استان زنجان نیازمند حمایت هستند و خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 کودک زنجانی نیازمند کمک خیرین

300 کودک زنجانی نیازمند کمک خیرین