مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 04:202021-10-13سياسي

باقرزاده و حاج ابوالقاسم گزینه های ریاست سازمان فرهنگ وارتباطات


شنیده ها حاکی است سیدکمیل باقرزاده به زودی جانشین ابوذر ابراهیمی ترکمان در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خواهد شد هرچند محمد حاج ابوالقاسم نیز جزو گزینه های دارای شانس برای این سمت است.

- مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای است و در موسسه فرهنگی و آموزشی طلوع به تدریس آشنایی با مبانی فکری امام خامنه ای می پردازد.

او همچنین عضو شورای عالی خبرگزاری جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی، استاد حوزه، عضو مجلس خبرگان رهبری، رییس پژوهشگاه فقه نظام و مدیر حوزه علمیه مشکات است.

او از چهره های مطرح قرآنی کشور است و صاحب تالیفاتی در تفسیر قرآن.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان مرکز دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران برای یکپارچه سازی فعالیت های فرهنگی در خارج از کشور با وظیفه ارائه تصویری روشن از فرهنگ و تمدن ایرانی – اسلامی به جهانیان، به سال 1374 تاسیس شد.

این سازمان که دیپلمات های فرهنگی ایران را به دیگر کشورها اعزام می کند، اکنون با داشتن بیش از 80 نمایندگی فرهنگی در 60 کشور از جهان، در تلاش است تا در قالب فعالیت های متنوع و گوناگون مخاطبان خود را با گوشه هایی از تمدن کهن هفت هزار ساله این مرز و بوم و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران آشنا کند و چهره رحمانی اسلام را به همراه توانمندی‏ ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقرزاده و حاج ابوالقاسم گزینه های ریاست سازمان فرهنگ وارتباطات

باقرزاده و حاج ابوالقاسم گزینه های ریاست سازمان فرهنگ وارتباطات