مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 05:102021-10-13اقتصادي

اهدای 12 قطعه زمین به زوج های جوان در رفسنجان


دهیار همت آباد آگاه از توابع شهرستان رفسنجان گفت: نیکوکاری (خیری) به نام حاج علی امینیان سند 12 قطعه زمین تفکیک شده هر کدام به مساحت 200 مترمربع در این آبادی را در اختیار دهیاری قرار داد تا به زوج های جوان اهدا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد یزدی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، جمعیت روستای همت آباد رفسنجان را 2 هزار و 500 نفر اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر خرید خانه یا ساخت بنا هزینه زیادی برای جوانان دارد و ورود خیران می تواند در این راستا گره گشا باشد.

وی اظهار داشت: برای نخستین مرتبه در رفسنجان امینیان خیر این شهرستان 12 قطعه زمین تفکیک شده در بلوار شهدا بهترین مکان از روستا در مجموع 6.

5 میلیارد ریال را به زوج های جوان همت آباد آگاه اهدا کرد که دهیاری نیز بر اساس شرایطی این قطعات را در اختیار جوانان قرار می دهد.

یزدی زاده به شرایط واگذاری زمین به جوانان اشاره و بیان کرد: جوانانی که چند سال در دوران عقد به سر می برند و در تهیه خانه با مشکلات اقتصادی روبرو هستند و جوانانی که دوره سربازی خود را به پایان رسانده و در شرف ازدواج هستند در اولویت دریافت زمین هستند.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با خیر دیگری در مورد ساخت و ساز بخشی از زمین ها مذاکره کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 12 قطعه زمین به زوج های جوان در رفسنجان

اهدای 12 قطعه زمین به زوج های جوان در رفسنجان