مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-13اقتصادي

ضبط و معدوم سازی 400 کیلوگرم گوشت قرمز غیرقابل مصرف از یک قصابی در همدان


مدیرکل دامپزشکی استان همدان از ضبط و معدوم سازی 400 کیلوگرم گوشت قرمز غیر قابل مصرف از یکی از قصابی های همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل دامپزشکی استان همدان از ضبط و معدوم سازی 400 کیلوگرم گوشت قرمز غیر قابل مصرف از یکی از قصابی های همدان خبر داد.

دکتر محمود رضا رسولی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: بازرسی ها توسط مجموعه دامپزشکی به صورت مدون و برنامه ریزی شده از تمامی سطح مختلف شهر، حاشیه شهر و داخل شهر بازرسی انجام می شود.

وی افزود: نظارت و بازرسی از مراکز عرضه و توزیع گوشت و مواد خام دامی و قصابی ها به صورت مداوم انجام می شود و در این راستا در عصر روز گذشته 20 مهر ماه از یک قصابی 400 کیلوگرم گوشت قرمز غیر قابل مصرف ضبط و معدوم سازی شد.

مدیر کل دامپزشکی استان همدان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از ضبط و معدوم سازی 291 کیلوگرم مرغ تاریخ منقضی توسط بازرسین دامپزشکی همدان خبر داد و گفت:در پی بازرسی صورت گرفته توسط بازرسان بهداشتی دامپزشکی مقدار 291 کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ منقضی از یک واحد صنفی کشف، ضبط و امحاء شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای صیانت از بهداشت و سلامت عمومی جامعه و همچنین تلاش در راستای تحقق شعار نظارت دامپزشکی از مزرعه تا سفره، بازرسان بهداشتی دامپزشکی استان در قالب دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر فعالیت خود را با هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضبط و معدوم سازی 400 کیلوگرم گوشت قرمز غیرقابل مصرف از یک قصابی در همدان

ضبط و معدوم سازی 400 کیلوگرم گوشت قرمز غیرقابل مصرف از یک قصابی در همدان