مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-13سياسي

اجرای طرح رتبه بندی معلمان در گرو تغییر نوع نگاه به آموزش و پرورش


سخنگوی انجمن اسلامی معلمان استان اصفهان گفت: مهم ترین کار برای رفع موانع اجرای طرح رتبه بندی معلمان برداشتن گام قوی از سوی مجلس و تغییر نوع نگاه به آموزش و پرورش است و دولت و مجلس باید تاوان بار مالی این طرح را بپذیرند.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی انجمن اسلامی معلمان استان اصفهان گفت: مهم ترین کار برای رفع موانع اجرای طرح رتبه بندی معلمان برداشتن گام قوی از سوی مجلس و تغییر نوع نگاه به آموزش و پرورش است و دولت و مجلس باید تاوان بار مالی این طرح را بپذیرند.

حیدرعلی حجتی در گفت وگو با ایسنا درباره موانع پیش روی اجرای طرح رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: حدود 10 سال است که درباره این طرح بحث شده و هر زمانی هم با موانع خاص خود روبرو شده است که بیشتر این موانع مشکلات مالی دولت و بار مالی است که طرح رتبه بندی معلمان به دنبال دارد و در برخی از مواقع هم ماهیت این طرح برای مسئولان و نمایندگان مجلس به خوبی تبیین نشده است.

وی افزود: اجرای طرح رتبه بندی معلمان کار آسانی نیست به طوری که باید معلمان را بر اساس سابقه و مدرک تحصیلی که دارند به رتبه های مختلف تقسیم کنند و بر اساس هر رتبه ای که دارند میزان حقوق آن ها تقریباً 80 درصد حقوق دریافتی اعضای هیات علمی دانشگاه ها می شود که اخیراً حقوق های اعضای هیات علمی دانشگاه ها افزایش پیدا کرده که در نتیجه هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح رتبه بندی معلمان در گرو تغییر نوع نگاه به آموزش و پرورش

اجرای طرح رتبه بندی معلمان در گرو تغییر نوع نگاه به آموزش و پرورش