مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-13سياسي

بررسی فرصت ها و چالش های داروسازی صنعتی در حوزه دامی


ستاد توسعه فناوری نانو در برنامه لایو صفحه اینستاگرام خود به بررسی چالش ها و فرصت های داروسازی صنعتی در حوزه دامی می پردازد.

- ستاد توسعه فناوری نانو در برنامه لایو صفحه اینستاگرام خود به بررسی چالش ها و فرصت های داروسازی صنعتی در حوزه دامی می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این برنامه به صورت گفت وگوی زنده دکتر مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و با دکتر مهدی ناصری، مسئول فنی و مدیر تحقیق و توسعه یکی از شرکت های فعال در صنعت داروسازی است که امشب چهارشنبه 21 مهر ماه در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت برگزار خواهد شد.

این شرکت داروسازی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان داروهای استریل تزریقی در ایران و در منطقه خاورمیانه است است که با استفاده از فناوری نانو مکمل های ویتامین حاوی ویتامین های A ،D3 و E را تولید کرده، که برای مصارف دامی مناسب است و در حال حاضر با استفاده از تکنولوژی برتر در خطوط تولید طبق فارماکوپه های USP BP و JP قادر به تولید بیش از 50 هزار واحد داروی استریل تزریقی است.

تولید مکمل های ویتامین حاوی ویتامین های A ،D3 و E برای مصارف دامی در صنعت دامپزشکی بسیار مهم است؛ چرا که کمبود این ویتامین ها باعث شب کوری، کراتینه شدن قرنیه و کوری، آناسارک، کاهش رشد، راشیتیسم در دام های جوان، نرمی استخوان در دام های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی فرصت ها و چالش های داروسازی صنعتی در حوزه دامی

بررسی فرصت ها و چالش های داروسازی صنعتی در حوزه دامی