مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-13پزشكي

واکسن نزنید، برایتان گران تمام می شود


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانش آموزانی که واکسن کرونا تزریق نکنند در هر هفته باید دو بار تست pcr با پرداخت هزینه انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلسه ویدئو کنفرانس معاون بهداشتی دانشگاه و معاون اجرایی، معاون فنی و  مدیرگروه های معاونت بهداشتی با روسای شبکه ها صبح امروز برگزار شد.

ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، تصریح کرد: با توجه به ماهیت کرونا تجمعات، مسافرت ها، مراسم عزا و عروسی و عدم رعایت فاصله گذاری ها، عاملی برای شیوع بیشتر ویروس است.

اما افزایش پوشش واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در کنترل بیماری بسیار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: در بحث واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سرآمد بوده و رسیدن مجدد و حفظ این جایگاه نیازمند تلاش خانه به خانه هر چه سریع تر در روستاها اقدام کنند.

شکیبا تصریح کرد: مراقبین سلامت نیز گروه سنی و جمعیت جوان را برای دریافت واکسن فراخوان کنند، نگرانی ما در معرض خطر بودن نوجوانان و جوانانی است که برای تزریق واکسن تعلل می کنند.

وی خاطرنشان کرد: افزایش پوشش واکسیناسیون زیر 50 ساله ها باید در اسرع وقت انجام شود و مراقبین سلامت و بهورزان به صورت فعال فراخوان این گروه را جهت تزریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن نزنید، برایتان گران تمام می شود

واکسن نزنید، برایتان گران تمام می شود