مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-13اقتصادي

برای تامین آرد شهری از سهمیه روستایی کاسته نشود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در کارگروه گندم، آرد و نان استان گفت: در قیاس با شهر نشینان روستای های استان مصرف نان بیشتری دارند و این بدان معناست که تامین آرد روستاییان نسبت به واحدهای نانوایی شهری اهمیت کمتری دارد بنابراین .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در کارگروه گندم، آرد و نان استان گفت: در قیاس با شهر نشینان روستای های استان مصرف نان بیشتری دارند و این بدان معناست که تامین آرد روستاییان نسبت به واحدهای نانوایی شهری اهمیت کمتری دارد بنابراین به هیچ عنوان نباید برای تامین آرد شهری از سهمیه واحدهای روستایی کاسته شود و بجای آن باید سهمیه آرد نانوایی هایی که کم کاری دارند کاهش یابد و سهمیه واحدهای متخلف قطع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر ماندانا زنگنه افزود: نانوایی هایی که تخلف نداشته اند و عملکرد آنها صادقانه بوده اگر فروش اقتصادی ندارند از محل آرد شناور سهمیه اضافه دریافت کنند تا به فروش اقتصادی برسند.

زنگنه بیان کرد: برای کنترل کیفیت و قیمت نان در سال گذشته 10598 بازرسی از نانوایی های استاد انجام شد که تشکیل 768 پرونده تخلف نتیجه آنها بود و در نهایت واحدهای متخلف به طور مجموع 10 میلیارد و 399 میلیون ریال جریمه نقدی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تامین آرد شهری از سهمیه روستایی کاسته نشود

برای تامین آرد شهری از سهمیه روستایی کاسته نشود