مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-13فرهنگي

10 حقیقت جالب از پشت صحنه فیلم شاهکار مارتین اسکورسیزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم جدا مانده توانست پس از سال ها تلاش بی وقفه، بالاخره برای مارتین اسکورسیزی کارگردان نام آشنای هالیوود جایزه اسکار را به ارمغان بیاورد؛ - 15 سال از ساخت فیلم سینمایی جدا مانده می گذرد؛ فیلمی که برای مارتین اسکورسیزی جایزه اسکار را به ارمغان آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم جدا مانده توانست پس از سال ها تلاش بی وقفه، بالاخره برای مارتین اسکورسیزی کارگردان نام آشنای هالیوود جایزه اسکار را به ارمغان بیاورد؛ آن هم در ژانر گانگستری که اسکورسیزی به خاطر کار های خوب خود در این ژانر شناخته شده است.

15 سال از ساخت این فیلم می گذرد؛ فیلمی که اسکورسیزی را به عنوان کارگردان و ستارگانی همچون لئوناردو دی کاپریو، جک نیکلسون، مت دیمون، ورا فارمیگا و مارک والبرگ را در خود داشت و به مناسبت 15 ساله شدن این فیلم هیجان انگیز بهتر است به برخی از حقایقی که در پشت صحنه این فیلم رخ داده است، بپردازیم.

از این رو در ادامه، حقایق پشت صحنه این فیلم را با هم مرور می کنیم.

نقش جک نیکلسون در فیلمنامه وجود نداشت جک نیکلسون، بازیگر نام آشنا و ستاره بی چون و چرای هالیوود در این فیلم برای اولین بار با اسکورسیزی همکاری می کرد و توانست در نقش خود به خوبی بدرخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 حقیقت جالب از پشت صحنه فیلم شاهکار مارتین اسکورسیزی

10 حقیقت جالب از پشت صحنه فیلم شاهکار مارتین اسکورسیزی