مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-13اقتصادي

طرح بازآرایی مدیریت سهام عدالت/ هدف قانون گذار ماندگاری مردم در سهام عدالت است


سخنگوی کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت با بیان اینکه طرح بازآرایی مدیریت سهام عدالت توسط دولت و مجلس در حال اجراست، گفت: هدف قانون گذار و سیاست مداران ماندگاری مردم در سهام عدالت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تعدادی از مخاطبان سامانه فارس من با ثبت موضوع قسطی با اقساط بلندمدت و با کارمزد اندک در اختیارشان بگذاریم، مشمولان سهام عدالت به ماندگاری در این سهام ارزنده تشویق می شوند.

سخنگوی کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت گفت: مسؤولان قبل متأسفانه در یک طرح ناپخته آزادسازی سهام عدالت کاری کردند که 19 میلیون نفر از مردم روش مدیریت مستقیم انتخاب کردند و در هیچ جای دنیا مردم به صورت مستقیم وارد بورس نمی شوند، بلکه از طریق صندوق ها وارد می شوند و هجوم گسترده سهامداران عدالت برای فروش سهام ارزنده یکی از عوامل مهم در ریزش شاخص بورس در سال گذشته بود.

حیدری گفت: اگر به جای 19 میلیون کد سهامداری برای سهام عدالت برای حدود 400 شرکت تعاونی شهرستانی کد بورسی صادر می شد و مردم از طریق تعاونی های شهرستانی می توانستند بر سهام عدالت خود مدیریت کنند مشکلات ریزش بازار پیش نمی آمد و این شرکت ها می توانستند کالاهای مورد نیاز مردم را تهیه کرده و با پشتوانه سهام عدالت شان به صورت قسطی در اختیار آنها قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بازآرایی مدیریت سهام عدالت/ هدف قانون گذار ماندگاری مردم در سهام عدالت است

طرح بازآرایی مدیریت سهام عدالت/ هدف قانون گذار ماندگاری مردم در سهام عدالت است