مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-13اقتصادي

خودروهای شوتی خط قرمز پلیس است/ ممانعت از تبادل نامشروع کالا در مبادی رسمی


خودروهای شوتی خط قرمز پلیس است توجیه بی جا ممنوع؛ حریم شکنی و قاچاق و ایجاد رعب و وحشت در جاده شغل نیست و به شدت با قانون شکنان برخورد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدظله العالی و مردم است که این موضوع بالاترین توفیق و افتخار برای این نیرو محسوب می شود.

وی هدف پلیس امنیت اقتصادی را مقابله با باندهای قاچاق، بخصوص در مبادی رسمی مطرح کرد و عنوان داشت: با مسئول سازی دیگر دستگاه ها در اصل دغدغه مردم در حوزه اقتصاد کاهش چشمگیری می یابد.

بیشترین قاچاق کالا از مبادی رسمی جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه برآوردها نشان می دهد، بیشترین قاچاق کالا از مبادی رسمی صورت می گیرد، افزود: امروز پایش هوشمند پلیس فرآیندهای تجارت گمرک افتتاح شد البته استقرار پلیس در گمرکات هدف نیست وسیله است، یعنی خلافی در تبادل تجاری صورت نگیرد.

سردار رضایی با بیان اینکه برخی از مقررات و قوانین بازدارندگی لازم را نداشته و نیاز به اصلاح یا تغییر دارد، تاکید کرد: مسئولان باید ورود کنند تا ضعف قانون برطرف شود، نیروی انتظامی حامی ملوانان و ته لنجی ها است و مرزبانان بارها اعلام کرده اند که عملکرد آنان با مرزنشینان کامل می شود.

وی افزود: رسانه های گروهی بازوهای توانمندی هستند که در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه نقش مهم و اساسی ایفا می کنند و می توان از این ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای شوتی خط قرمز پلیس است/ ممانعت از تبادل نامشروع کالا در مبادی رسمی

خودروهای شوتی خط قرمز پلیس است/ ممانعت از تبادل نامشروع کالا در مبادی رسمی