مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-13پزشكي

والدین نسبت به غربالگری بینایی فرزندان خود اقدام کنند


معاون امور پیشگیری بهزیستی آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز اجرای برنامه ی پیشگیری از تنبلی چشم کودکان در آذربایجان شرقی، گفت: با توجه به عدم ثبات روند شیوع بیماری کووید 19 در کشور، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون امور پیشگیری بهزیستی آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز اجرای برنامه ی پیشگیری از تنبلی چشم کودکان در آذربایجان شرقی، گفت: با توجه به عدم ثبات روند شیوع بیماری کووید 19 در کشور، والدین در اسرع وقت با اطمینان خاطر کامل به پایگاه های غربالگری بینایی استان مراجعه و نسبت به غربالگری بینایی کودکان خود اقدام کنند.

سوسن محسنی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که موسم، موسم پیشگیری از تنبلی چشم است، اظهار کرد: برنامه ی پیشگیری از تنبلی چشم در کودکان از 25 سال گذشته توسط سازمان بهزیستی اجرا می شود.

وی با بیان این که هرسال ابتدای مهرماه همزمان با شروع مدارس، اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم نیز انجام می شود، بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی، تغییراتی در اجرای روند این طرح ایجاد شد و براساس آن، اجرای این طرح از ابتدای سال 1400 آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عدم ثبات روند شیوع بیماری کووید 19 در کشور خانواده هایی که دارای فرزند سه تا شش سال هستند با اطمینان خاطر برای سنجش کودکان به پایگاه های غربالگری بینایی بهزیستی مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین نسبت به غربالگری بینایی فرزندان خود اقدام کنند

والدین نسبت به غربالگری بینایی فرزندان خود اقدام کنند