مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-13فناوري

عاقبت فالوورهای کیلویی اینستاگرام


کارشناس ارشد مدیریت سیستم های اطلاعاتی با هشدار نسبت به کلاهبردارانی که ادعای افزایش فالوور کاربران را دارد، گفت: این فالوورهای جدید، ربات ها یا حساب های تازه ساخته شده ای هستند که بعد از مدتی حساب کاربری شما را آنفالو می کنند و در آن صورت هم اطلاعات .

- کارشناس ارشد مدیریت سیستم های اطلاعاتی با هشدار نسبت به کلاهبردارانی که ادعای افزایش فالوور کاربران را دارد، گفت: این فالوورهای جدید، ربات ها یا حساب های تازه ساخته شده ای هستند که بعد از مدتی حساب کاربری شما را آنفالو می کنند و در آن صورت هم اطلاعات شخصی و خصوصی تان را به خطر انداختید و هم مبلغی را به جیب این افراد سودجو و کلاهبردار روانه کردید.

علی اصغر زارعی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بسیاری از کاربران دنبال این هستند که تعداد دنبال کننده ها و بازدیدکننده های صفحه شان را در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام بیشتر کنند، گفت: در این میان، بعضی از کاربران هم قربانی کلاهبردارنی می شوند که مدعی هستند می توانند در این زمینه به آنها کمک کنند.

وی ادامه داد: این افراد کلاهبردار، کاربران را به نصب برنامه ها و اپلیکشن های جعلی و نامعتبری که اغلب هم خودشان طراحی می کنند، ترغیب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاقبت فالوورهای کیلویی اینستاگرام

عاقبت فالوورهای کیلویی اینستاگرام