مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-13حوادث

ارائه 4612 خدمات مشاوره ای در مرکز مشاوره


رییس اداره مشاوره معاونت اجتماعی پلیس لرستان گفت:خدمات مشاوره ی منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

- سعید طهماسبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به  اینکه در شش ماه اول سال جاری 4612 مورد مشاوره در دوایر مشاوره و مددکاری  کلانتری ها داشته ایم، عنوان کرد: همچنین 657 مورد درمرکز مشاوره داشته ایم و 210 مشاوره تلفنی از طریق سامانه مشاوری 096580 انجام شده است.

وی افزود: با توجه به شیوع  تلفنی و یا حضوری خدمات مشاوره ی درخواست می کنند بین 20 تا 30 سال هستند و بالای 60 تا 70 درصد آنها بانوان هستند.

وی تاکید کرد: شناسایی ریشه و زمینه ناهنجاری های اجتماعی، گسترش فرهنک مشاوره در جامعه و مهارت آموزی از مزایای خدمات مشاوره ی است.

رییس اداره مشاوره معاونت اجتماعی پلیس لرستان مهمترین آسیب اجتماعی استان را بیکاری عنوان کرد و گفت: طبق نظرسنجی ها پنج  آسیب اجتماعی دراولویت  قرار دارد که بیکاری در راس آنها است، پس از آن اعتیاد، مشکلات فرهنگی و البته در حال حاضر فضای مجازی هم جزو اولویت ها قرار گرفته است.

طهماسبی با اشاره به اینکه مشاوره فعال جزو برنامه های کاری ما  و دوایر کلانتری است، عنوان کرد:  اینطور نیست که تنها در مرکز باشیم بلکه به دنبال ریشه یابی آسیب های اجتماعی هستیم در این رابطه با دفاتر تسهیلگری، پایگاه ها، مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 4612 خدمات مشاوره ای در مرکز مشاوره

ارائه 4612 خدمات مشاوره ای در مرکز مشاوره