مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-13اجتماعي

کارت زرد پلیس به سگ گردان ها/ هیچ تعارفی با هنجارشکنان نداریم


فرمانده انتظامی استان سمنان به سگ گردان ها که با رفتار و اعمال خود، فضای ناامنی را برای شهروندان و خانواده ها ایجاد می کنند، هشدار داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران به برخی آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی اشاره کرد و با تأکید بر این که در پیشگیری و کاهش این معضلات تمام نهادها و دستگاه ها باید به سهم و نقش خود عمل کنند، افزود: کم کاری ها و بی توجهی های نهادهای فرهنگی و اجتماعی از پلیس سلب مسئولیت نمی کند.

وی در همین راستا با بیان این که برخورد با هنجارشکنان ازجمله مأموریت ها و وظایف نیروی انتظامی و مطالبه جدی خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و مردم ولایتمدار، انقلابی و متدین استان می باشد خاطرنشان کرد: از همین رو برنامه های حوزه امنیت اخلاقی را با جدیت تمام دنبال و پیگیری می کنیم.

فرمانده انتظامی استان سمنان یکی از ویژگی های بسیار خوب و برجسته مردم این استان را مطالبه گری مسائل ارزشی عنوان کرد و گفت: طرح ناظر یک، در خصوص برخورد با بدحجابی در وسایل نقلیه اجرا می شود.

حسنی از همکاری ناظران درون و برون سازمانی در قالب طرح ناظر یک خبر داد و گفت: آموزش های لازم به این افراد به طور مستمر ارائه می شود تا هیچ گونه مشکلی در اجرای دقیق و صحیح آن رخ ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت زرد پلیس به سگ گردان ها/ هیچ تعارفی با هنجارشکنان نداریم

کارت زرد پلیس به سگ گردان ها/ هیچ تعارفی با هنجارشکنان نداریم