مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-13حوادث

تصادف در محور سمنان-فیروزکوه 2 کشته بر جای گذاشت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: تصادف یک دستگاه کامیون و تریلی در محور سمنان- فیروزکوه متاسفانه موجب جان باختن دو نفر شد.

- ، با بیان اینکه یک حادثه تصادف بامداد چهارشنبه در محور سمنان- فیروزکوه رخ داد، تاکید کرد: این حادثه ناشی از برخورد یک دستگاه تریلی و یک دستگاه کامیون رخ داد که سه کشته و زخمی برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه نیروهای هلال احمر بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به مکان اعزام شدند، بیان کرد: برخورد یک دستگاه کامیون و تریلی در کیلومتر 34 محور سمنان به فیروزکوه صورت گرفته بود که دو نفر از سرنشینان به دلیل جراحات ناشی از شدت برخورد در صحنه جان باختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه یک مصدوم حادثه نیز به بیمارستان منتقل شد، گفت: مجروح حادثه به شدت تصادف لای آهن پاره ها گیر افتاده بود که با عملیات تیم واکنش سریع هلال احمر آزاد سازی شد.

محمدخانی با بیان اینکه این دو دستگاه خودروی حمل و نقل عمومی از روبرو و به صورت شاخ به شاخ با هم اصابت کرده بودند، گفت: علت حادثه توسط پلیس در دست بررسی است اما خواب آلودگی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در ساعات بامداد متأسفانه عامل تصادفات زیادی در سطح استان سمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف در محور سمنان-فیروزکوه 2 کشته بر جای گذاشت

تصادف در محور سمنان-فیروزکوه 2 کشته بر جای گذاشت