مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-13ورزشي

خط و نشان قهرمان آمریکایی المپیک برای ملی پوش کشتی ایران: بگویید زارع را بفرستند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، گیبل دن استیوسُن پدیده 21 ساله کشتی آمریکا که چندی پیش در المپیک توکیو با شکست عنوان دارانی مثل طا ها آکگول و گنو پتریاشویلی موفق به کسب مدال طلای المپیک در سنگین وزن کشتی آزاد شده بود، - خط و نشان قهرمان آمریکایی المپیک برای ملی پوش کشتی ایران: بگویید زارع را بفرستند! دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی آزاد المپیک توکیو برای امیرحسین زارع، قهرمان کشتی آزاد جهان خط و نشان کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، گیبل دن استیوسُن پدیده 21 ساله کشتی آمریکا که چندی پیش در المپیک توکیو با شکست عنوان دارانی مثل طا ها آکگول و گنو پتریاشویلی موفق به کسب مدال طلای المپیک در سنگین وزن کشتی آزاد شده بود،با انتشار پشتی در فضای مجازی برای امیرحسین زارع، قهرمان ایرانی سنگین وزن کشتی آزاد جهان خط و نشان کشید.

پیج flowrestling معتبرترین رسانه کشتی آمریکا خبری گذاشته که 23 بهمن تیم ایران و آمریکا با هم دیدار دوستانه برگزار می کنند و گیبل استیوسُن هم زیر آن پست نوشته “به ایران بگویید زارع رو بفرسته من دارم می رسم”.

استیوسُن یکماه قبل گفته بود از دنیای کشتی خداحافظی کرده و به کشتی کج رفته، اما قهرمانی امیرحسین زارع او را وسوسه کرده و می خواهد دوباره کشتی بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان قهرمان آمریکایی المپیک برای ملی پوش کشتی ایران: بگویید زارع را بفرستند!

خط و نشان قهرمان آمریکایی المپیک برای ملی پوش کشتی ایران: بگویید زارع را بفرستند!