مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-13پزشكي

هدف اصلی در واکسیناسیون کاهش مرگ و میر و هدف نهایی قطع گردش ویروس است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر صادق تبریزی رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ما 6 راهبرد اساسی داشتیم که راهبرد نخست واکسیناسیون کووید 19 مطابق با سند ملی بود، - تبریزی گفت: اکنون 1376 پایگاه در کشور و 287 پایگاه تجمیعی در استان تهران داریم و هدف نهایی مان قطع گردش ویروس و پایان همه گیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر صادق تبریزی رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ما 6 راهبرد اساسی داشتیم که راهبرد نخست واکسیناسیون کووید 19 مطابق با سند ملی بود، اظهار کرد: هدف اصلی ما در واکسیناسیون کاهش مرگ و میر و هدف نهایی مان قطع گردش ویروس و پایان همه گیری است.

او با اشاره به اینکه برای اجرای واکسیناسیون در 4 بخش روستا، عشایر و شهر های با جمعیت کمتر و بیشتر از 20 هزار نفر برنامه ریزی اختصاصی کردیم، عنوان کرد: برای آنکه مردم در دریافت خدمات روزانه در واحد های ارائه خدمات بهداشتی با مشکل مواجه نشوند، پایگاه های تجمیعی طراحی شدند؛ پایگاه هایی که حداقل باید 4 ایستگاه داشته باشند.

تبریزی تصریح کرد: اکنون 1376 پایگاه در کشور و 287 پایگاه تجمیعی در استان تهران داریم که در این پایگاه ها، 7149 ایستگاه در کشور و 1151 ایستگاه در تهران وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی در واکسیناسیون کاهش مرگ و میر و هدف نهایی قطع گردش ویروس است

هدف اصلی در واکسیناسیون کاهش مرگ و میر و هدف نهایی قطع گردش ویروس است