مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-13اقتصادي

افزایش ظرفیت کشتارگاه صنعتی اردبیل / افزایش تولید آبزیان با راه اندازی 30 طرح راکد


ظرفیت کشتارگاه صنعتی اردبیل در نیمه اول امسال افزایش یافته و اشتغال بیشتری نیز در این مجموعه ایجاد شده است.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: ظرفیت کشتارگاه صنعتی اردبیل در نیمه اول امسال افزایش یافته و اشتغال بیشتری نیز در این مجموعه ایجاد شده است.

مسعود امامی یگانه 21 مهرماه در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی در اردبیل اظهار کرد: در کنار کشتار دام سبک و سنگین در کشتارگاه صنعتی اردبیل، فاز قطعه بندی مرغ نیز در این مجموعه در حال راه اندازی است که امیدواریم با راه اندازی فازهای جدید ظرفیت اشتغال برای 60 نفر در این مجموعه تولیدی فراهم آید.

وی تصریح کرد: انتظار می رود کیفی ترین کشتار و عرضه محصولات گوشتی را از طریق کشتارگاه صنعتی شاهد باشیم تا مردم نیز با خرید دام مطمئن همراه با مهر دامپزشکی جلوی کشتارهای غیرمجاز را سد کنند.

فرماندار اردبیل گفت: با افزایش ظرفیت کشتارگاه صنعتی اردبیل نه تنها تأمین نیاز شهرستان اردبیل انجام می شود بلکه این مجموعه قادر است نیاز شهرستان های همجوار را نیز تأمین کند.

امامی یگانه به افزایش تولید ماهی و آبزیان نیز در استان اشاره کرد و افزود: با تلاش اداره کل شیلات استان تولید محصولات متنوع آبزیان در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه سعی شده با فعال کردن واحدهای راکد و نیمه تعطیل حرکت رو به جلویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت کشتارگاه صنعتی اردبیل / افزایش تولید آبزیان با راه اندازی 30 طرح راکد

افزایش ظرفیت کشتارگاه صنعتی اردبیل / افزایش تولید آبزیان با راه اندازی 30 طرح راکد