مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-13ورزشي

مدال آوری کاراته کاهای یزدی در قهرمانی کشور


تیم کاراته پسران استان یزد با کسب دو مدال برنز و راهیابی یک ورزشکار به اردوی تیم ملی جوانان کشورمان از رقابت های قهرمانی کشور در زنجان به یزد برگشت.

- ایسنا/یزد تیم کاراته پسران استان یزد با کسب دو مدال برنز و راهیابی یک ورزشکار به اردوی تیم ملی جوانان کشورمان از رقابت های قهرمانی کشور در زنجان به یزد برگشت.

علی کریمی رییس هیات کاراته استان یزد در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: تیم کاراته پسران استان با هدایت جلیل رضی به سرپرستی مسعود زارع با حضور 13 کاراته کا در مسابقات قهرمانی کشور جام امام علی(ع) و یادواره سه هزار و 535 شهید سرافراز استان زنجان حضور یافت و با کسب دو مدال برنز این رقابت ها به استان بازگشت.

وی بیان کرد: این مسابقات به منظور انتخاب نفرات برتر تمامی اوزان رده های سنی نوجوانان، جوانان و امیدهای پسران کاراته کشور در بخش کاتای انفرادی، کاتای تیمی و کومیته انفرادی به منظور تشکیل تیم های ملی پایه جهت حضور در مسابقات آسیایی آلماتی قزاقستان( 28 آذر ماه تا یکم دی ماه امسال) برگزار شد.

کریمی گفت: در این رقابت ها امیرمحمد کلاهدوز در رده سنی نوجوانان و امیر حسین بمان زاده در رده سنی جوانان توانستند با غلبه بر حریفان خود مدال برنز رقابت ها را کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال آوری کاراته کاهای یزدی در قهرمانی کشور

مدال آوری کاراته کاهای یزدی در قهرمانی کشور