مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-13پزشكي

انتظار 10 روزه بیماران تالاسمی خوزستان در نوبت خون


مدیرعامل انجمن تالاسمی خوزستان با اشاره به کمبود شدید خون، گفت: در شرایط فعلی بیماران تالاسمی تا 10 روز نیز در نوبت دریافت خون می مانند.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل انجمن تالاسمی خوزستان با اشاره به کمبود شدید خون، گفت: در شرایط فعلی بیماران تالاسمی تا 10 روز نیز در نوبت دریافت خون می مانند.

مریم خوش اخلاق در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به کمبود شدید خون، اظهار کرد: در شرایط فعلی بیماران تالاسمی تا 10 روز نیز در نوبت دریافت خون می مانند و پس از این همه روز منتظر بودن نیز به جای دو واحد خون مورد نیاز، یک واحد دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه حتی زمان دریافت خون این بیماران مشخص نیست، افزود: بیماران تالاسمی به خون تازه نیاز دارند در حالی که مدتی است با کمبود خون مواجه هستیم و اکنون این مساله به اوج خود رسیده است و دیگر خون وجود ندارد.

مدیرعامل انجمن تالاسمی خوزستان گفت: دریافت نکردن به موقع خون در این بیماران موجب برخی مشکلات از جمله کم خوابی، بدن درد، سر درد و استخوان درد، بزرگ شدن قلب به مروز زمان، خستگی و تپش قلب می شود.

خوش اخلاق بیان کرد: از مردم می خواهیم برای حل مشکل بیماران تالاسمی سریعا نسبت به اهدای خون اقدام کنند تا این بیماران نیز زندگی عادی خود را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار 10 روزه بیماران تالاسمی خوزستان در نوبت خون

انتظار 10 روزه بیماران تالاسمی خوزستان در نوبت خون