مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-13اقتصادي

توزیع حدود 59 هزار سبد کالا در ماه های محرم و صفر در بین نیازمندان استان کرمان


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از توزیع دو میلیون و 680 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان در ماه محرم و صفر در قالب پویش اطعام حسینی خبر داد و گفت: - ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از توزیع دو میلیون و 680 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان در ماه محرم و صفر در قالب پویش اطعام حسینی خبر داد و گفت: همچنین در این پویش 58 هزار و 588 سبد کالا بین نیازمندان استان توزیع شده است.

یحیی صادقی امروز 21 مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در ماه های محرم و صفر در قالب طرح اطعام حسینی دو میلیون و 680 هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از 66 میلیارد تومان با مشارکت خیران و با همکاری مراکز نیکوکاری پخت و بین خانواده های نیازمند استان کرمان توزیع شد.

وی از فعالیت 318 آشپزخانه در طرح اطعام حسینی در استان خبر داد و بیان کرد: فعالیت این آشپزخانه ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به طور کامل مردمی و زیر نظر مراکز نیکوکاری بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در ادامه از توزیع 58 هزار و 588 سبد کالا به ارزش 10 میلیارد تومان در قالب طرح اطعام و احسان حسینی میان خانواده های تحت حمایت و نیازمند استان خبر داد و بیان کرد: همچنین در قالب این طرح 91 هزار و 467 سبد بهداشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین مددجویان استان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع حدود 59 هزار سبد کالا در ماه های محرم و صفر در بین نیازمندان استان کرمان

توزیع حدود 59 هزار سبد کالا در ماه های محرم و صفر در بین نیازمندان استان کرمان