مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-13اقتصادي

کمک 28 میلیاردی خیری و دولتی به ورزش میبد


فرماندار میبد از جذب و هزینه کرد 28 میلیارد تومان اعتبار بخش دولتی و خیری در تامین زیرساخت های ورزشی در این شهرستان خبر داد.

- حسین فلاح با بیان این که تاکنون تنها در فصل ورزش بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار دولتی جذب و در اجرای زیرساخت های ورزشی شده است، در این مورد گفت: این زیرساخت ها شامل ایجاد سالن های ورزشی، استخر، زمین های چمن مصنوعی مدارس و زمین های فوتبال و والیبال ساحلی و تیراندازی باکمان است.

وی با بیان این که در این مدت سرانه ورزشی از 316 صدم مترمربع با 50 درصد رشد به 476 صدم مترمربع در شهرستان رسیده است، گفت: تعداد سالن های ورزشی میبد نیز از هفت سالن به 11 سالن رسیده است و در کنار آن یک استخر سرپوشیده به تعداد استخرهای میبد اضافه شده است.

وی افزود: شهرستان میبد در این دوره برای اولین بار صاحب شش زمین چمن مصنوعی و چهار زمین بازی های ساحلی و تیراندازی شده است.

فلاح گفت: در ورزش پهلوانی و زورخانه ای هم برگ های زرینی به تاریخ ورزش میبد اضافه شد و با تغییر کاربری آب انبارها، تعداد زورخانه های میبد از 10 زورخانه به 18 زورخانه افزایش یافت.

فرماندار با بیان این که در همین راستا هشت میلیارد تومان اعتبار خیری و بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار دولتی هزینه شده است، گفت: حالا میبد و میبدی به همت مسئولان خود در امر ورزش که با محوریت آیت الل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 28 میلیاردی خیری و دولتی به ورزش میبد

کمک 28 میلیاردی خیری و دولتی به ورزش میبد