مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-13سياسي

افتتاح پروژه های عمرانی مرزبانی ناجا/ تاکید بر ساخت منازل سازمانی مرزبانان


فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه هوشمندسازی در مرزبانی به مرحله اجرا درآمده و جزو اولویت هاست گفت: مرزبان هوشمند منجر به امنیت پایدار می شود.

- فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه هوشمندسازی در مرزبانی به مرحله اجرا درآمده و جزو اولویت هاست گفت: مرزبان هوشمند منجر به امنیت پایدار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمد علی گودرزی امروز در مراسم رونمایی از پروژه های عمرانی ناجا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با حضور معاونان هماهنگ کننده و مهندسی ناجا در مقر مرکزی مرزبانی برگزار شد، گفت: امروز تعدادی از پروژه های عمرانی مرزبانی در سراسر کشور افتتاح شد.

این پروژه ها در مجموع 2700 متر مربع مساحت داشته و چندین میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شد.

وی با بیان اینکه از تجهیزات و امکانات هوشمند نیز در مرزبانی استفاده می شود، گفت: هوشمندسازی که شعار محوری نیروی انتظامی است در مرزبانی نیز به مرحله اجرا درآمده و جزو اولویت هاست و ما معتقدیم که مرزبان هوشمند منجر به امنیت پایدار می شود.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به طرح های افتتاح شده در هفته ناجا گفت: افتتاح و احداث این پروژه ها منجر به ارتقای روحیه مرزبانان شده و این موضوع همواره مورد تاکید هیات رییسه نیروی انتظامی قرار داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های عمرانی مرزبانی ناجا/ تاکید بر ساخت منازل سازمانی مرزبانان

افتتاح پروژه های عمرانی مرزبانی ناجا/ تاکید بر ساخت منازل سازمانی مرزبانان