مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-13اقتصادي

جلوگیری از فشارهای غیرکارشناسی از اهداف سند آمایش است


مسئول طرح آمایش وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه جلوگیری از فشارهای غیرکارشناسی از جمله اهداف و ضروریات سند آمایش است، گفت: اگر سندی وجود داشته باشد کسی به خودش اجازه نمی دهد خارج از این سند، - ایسنا/فارس مسئول طرح آمایش وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه جلوگیری از فشارهای غیرکارشناسی از جمله اهداف و ضروریات سند آمایش است، گفت: اگر سندی وجود داشته باشد کسی به خودش اجازه نمی دهد خارج از این سند، مطالبه ای غیرکارشناسانه داشته باشد.

احمد تشکینی چهارشنبه 21 مهرماه در جلسه تبیین اجرای طرح مطالعات آمایش صنعتی، معدنی و تجاری در فارس با بیان اینکه شروع دولت با بحث آمایش نویدی بر این است که عزم جدی برای این موضوع وجود دارد، اظهار کرد: از روز نخست استقرار وزیر به ما دستور دادند که آمایش را پیگیری کنیم.

او با بیان اینکه سفر آمایشی را با سفرهای رییس جمهور منطبق کردیم، گفت: در آمایش به دنبال این هستیم که بهترین نوع توزیع فعالیت های اقتصادی را با توجه به منابع طبیعی و انسانی هر استان انجام دهیم.

مسئول طرح آمایش وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ضرورت انجام این طرح، عنوان کرد: در آمایش چند هدف کلان هم دنبال می شود که توزیع بهتر و هماهنگ فعالیت ها نخستین مورد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از فشارهای غیرکارشناسی از اهداف سند آمایش است

جلوگیری از فشارهای غیرکارشناسی از اهداف سند آمایش است