مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-13سياسي

جهش خدمت رسانی به ایثارگران در دستور کار قرار بگیرد


مدیرکل بنیاد شهرستان های استان تهران گفت: آنچه را که بتوانیم برای رفع مشکلات ایثارگران انجام می دهیم و به روسای شهرستان ها نیز تأکید شده است تا با رصد وضعیت درخواست جامعه شریف ایثارگری در صورت نیاز و با درجات موضوع، - به فوریت اقدام لازم را انجام دهند.

به گذارش ایسنا، عبدالله مرتضوی در هفتمین نشست شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در سال جاری که در سالن شهدای ترور ساختمان شهید رجایی برگزار شد، رسالت اصلی بنیاد را خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده های شهدا برشمرد و توضیح داد: جهش خدمت رسانی به ایثارگران معظم و خانواده های شهدا با نشست های خدمت و شورای مشورتی در دستور کار معاونان قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه پاسخگویی مناسب و ارائه خدمات شایسته به ایثارگران باید در کوتاه ترین زمان ممکن صورت پذیرد، خاطرنشان کرد: نباید کار امروز به فردا موکول شود و همه بخش ها و معاونت های ستادی با حضور فعال در نشست های خدمت و شورای مشورتی، شرایط ارائه خدمت به ایثارگران را تسهیل کنند.

مدیرکل بنیاد شهرستان های استان تهران گفت: آنچه را که بتوانیم برای رفع مشکلات ایثارگران انجام می دهیم و به روسای شهرستان ها نیز تأکید شده است تا با رصد وضعیت درخواست جامعه شریف ایثارگری در صورت نیاز و با درجات موضوع، به فوریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش خدمت رسانی به ایثارگران در دستور کار قرار بگیرد

جهش خدمت رسانی به ایثارگران در دستور کار قرار بگیرد