مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-13پزشكي

بیش از 40 درصد از افراد بالای 12 سال در فارس واکسینه شدند


بیش از پنج میلیون دوز واکسن کرونا به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سلامت فارس تحویل شده و بیش از 40درصد از افراد بالای 12 سال استان واکسینه شده اند.

- شیراز - رییس علوم پزشکی شیراز گفت: بیش از پنج میلیون دوز واکسن کرونا به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سلامت فارس تحویل شده و بیش از 40درصد از افراد بالای 12 سال استان واکسینه شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس را دریافت کرده اند، گفت: با تلاش شبانه روزی و بی وقفه مراکز واکسیناسیون در استان، میانگین تزریق دوزهای واکسن کروناویروس به مردم فارس از دیگر استان های کشور بالاتر است.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 5 میلیون دوز واکسن کرونا تحویل داده شده و بیش از 40 درصد از افراد بالای 12 سال استان واکسینه شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه ی بیش از 19 ماه گذشته، تلاش بی وقفه و ایثارگرانه ای برای مبارزه با این بحران صورت گرفته است، بزرگترین دغدغه کنونی مجموعه سلامت فارس را سرعت در انجام واکسیناسیون عمومی برای افزایش ایمنی در برابر این بیماری عنوان کرد که در کنار ارائه خدمات سلامت در حال انجام است و از مردم استان نیز خواست تا در تحقق هدف توسعه سلامت در جامعه، نقش مؤثر خود را به خوبی ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 40 درصد از افراد بالای 12 سال در فارس واکسینه شدند

بیش از 40 درصد از افراد بالای 12 سال در فارس واکسینه شدند