مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-13اقتصادي

نقش مهم اورژانس اجتماعی در پیشگیری از آسیب ها


با توسعه شهرنشینی، مهاجرت به شهرها و رشد نامتوازن آن به دلیل نبود برخورداری یکپارچه امکانات در مناطق مختلف شهری، بروز آسیب های اجتماعی همواره امری اجتناب ناپذیر است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری با توسعه شهرنشینی، مهاجرت به شهرها و رشد نامتوازن آن به دلیل نبود برخورداری یکپارچه امکانات در مناطق مختلف شهری، بروز آسیب های اجتماعی همواره امری اجتناب ناپذیر است، به همین منظور برنامه هایی و شناسایی آسیب های اجتماعی و رفع مسائل و مشکلات ناشی از آن در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اورژانس اجتماعی کشور تحت نظر سازمان بهزیستی با هدف به حداقل رساندن و کاهش میزان آسیب های اجتماعی وارده به افراد راه اندازی شد و با همکاری سایر دستگاه ها و ارگان هایی از جمله نیروی انتظامی، اورژانس و دستگاه قضا به ارائه خدمت پرداخت.

در دوران کرونا، به دلیل اینکه افراد بیشتر زمان خود را در کنار خانواده و با یکدیگر سپری می کنند، آسیب هایی هم چون فرزندآزاری، همسرآزاری، اختلافات خانوادگی و .

افزایش یافت، بالتبع آن خدمات اورژانس اجتماعی افزایش یافت که خوشبختانه توانسته با مداخله به هنگام از شدت آسیب ها بکاهد.

نرگس عسگری- مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی خدمات بحرانی در قالب مسائل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم اورژانس اجتماعی در پیشگیری از آسیب ها

نقش مهم اورژانس اجتماعی در پیشگیری از آسیب ها