مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-13اقتصادي

وجود یک هکتار باغ پسته پایلوت در اسدآباد


مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد از وجود یک هکتار باغ پسته پایلوت در منطقه چهاردولی این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه استان همدان دومین استان مستعد کشور در کشت پسته شناخته شده، - ایسنا/همدان مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد از وجود یک هکتار باغ پسته پایلوت در منطقه چهاردولی این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه استان همدان دومین استان مستعد کشور در کشت پسته شناخته شده، این میزان باغ پسته در سال جاری در این منطقه به صورت گلدانی کشت شده است.

محمد کرم مرادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای 1600 هکتار باغات بارور گردو بوده که امسال از این میزان اراضی 4000 تُن محصول برداشت شده است.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شرایط آب و هوا و گرما برداشت گردو زودتر از سال های گذشته آغاز شد، تصریح کرد: با توجه به شرایط کم بازش باغات مناطقی از شهرستان که با چشمه و رودخانه فصلی آبیاری می شده است میزان برداشت محصول به نسبت سال گذشته دارای کاهش بود.

مرادی با اشاره به اینکه میزان برداشت امسال گردو از باغات سطح شهرستان با سال گذشته تغییری نداشته و برابر است ،خاطر نشان کرد:با توجه به سرشاخه کاری باغات گردو در طی دو سه سال گذشته در شهرستان و استقبال باغداران از سرشاخه کاری باغات گردو خود عملکرد هر هکتار از باغ گردو از 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود یک هکتار باغ پسته پایلوت در اسدآباد

وجود یک هکتار باغ پسته پایلوت در اسدآباد