مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-13اقتصادي

توزیع فرآورده های دامی منجمد در استان کرمان 45 درصد کاهش یافت


مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان گفت: در نیمه نخست امسال میزان 624 تن فرآورده های دامی منجمد شامل مرغ و گوشت قرمز در سطح استان کرمان توزیع شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 45 درصد کاهش داشته است.

- مسعودی امروز 21 مهرماه با اعلام این مطلب اظهار کرد: حمایت از تولید داخلی، تنظیم بازار مواد پروتیینی و نهاده های دامی و حفظ ذخایر استراتژیک استان در پنج محصول گوشت مرغ، گوشت قرمز، جو، ذرت و سویا از وظایف اداره کل پشتیبانی امور دام است.

وی افزود: در سنوات گذشته به دلیل بالا بودن میزان تولید گوشت مرغ، این اداره کل اقدام به خرید مرغ مازاد تولیدکنندگان نموده و مرغ خریداری شده را طبق استانداردها و دستورالعمل های کنترل کیفی ذخیره سازی و در مواقع کمبود مرغ در بازار اقدام به توزیع می نمود اما امسال به دلیل پایین بودن میزان تولید، خرید مرغ صورت نگرفته است .

مسعودی تصریح کرد: در نیمه نخست سال گذشته پشتیبانی امور دام قریب به 700 تن مرغ مازاد تولیدکنندگان استان کرمان را خریداری کرده بود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان گفت: در راستای اجرای وظایف و سیاست های شرکت پشتیبانی امور دام، این اداره کل در سال جاری میزان 61 هزار و 583 تن نهاده های دامی از جمله جو، ذرت و سویا توزیع نموده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 41 درصد اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع فرآورده های دامی منجمد در استان کرمان 45 درصد کاهش یافت

توزیع فرآورده های دامی منجمد در استان کرمان 45 درصد کاهش یافت