مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-13سياسي

نبود پزشکی قانونی در 100 شهرستان کشور


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به ایجاد مرکز پزشکی قانونی در 50 شهرستان طی سال گذشته گفت: 100 شهرستان دیگر هنوز نیازمند راه اندازی این مرکز هستند.

- ، عباس مسجدی آرانی صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: روح انقلاب اسلامی عدالت و رفع تبعیض ها و ارتقاء علمی و معنوی مردم است.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور بیان کرد: یکی از دستگاه هایی که در اجرای عدالت نقش آفرین است دستگاه قضایی است و ما به عنوان پزشکی قانونی جزیی از این دستگاه مهم و تأثیر گذار در حوزه عدالت هستیم.

مسجدی آرانی ادامه داد: هر موضوعی که در حوزه نظام سلامت، جنبه قضایی پیدا می کند برای کمک به قضات برای صدور رأی عادلانه پای پزشکی قانونی به میان می آید و اظهار نظر می کند.

وی با اشاره به اینکه در سال 99 از 6 میلیون پرونده قضایی حدود یک سوم آن یعنی دو میلیون پرونده به پزشکی قانونی ارجاع شده است، گفت: معاینات ضرب و جرح و معاینه اجساد در راستای تعیین علت فوت، اظهار نظر در مورد توان تحمل کیفر و آسیب های ناشی از تصادفات در حوزه پزشکی قانونی است.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه در سفر به خراسان جنوبی مشکلات مراکز پزشکی قانونی و پیگیری مصوبات سفرهای آقای رییسی در زمان ریاست قوه قضاییه پیگیری خواهیم کرد، اظهار کرد: در سراسر کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود پزشکی قانونی در 100 شهرستان کشور

نبود پزشکی قانونی در 100 شهرستان کشور