مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-13بين الملل

نشست دولت لبنان درباره درخواست برکناری قاضی پرونده انفجار بیروت


منابع خبری عرب زبان از برگزاری نشست دولت لبنان برای بررسی درخواست برکناری بازپرس قضایی پرونده انفجار بندر بیروت طی امروز (چهارشنبه) خبر دادند.

- منابع خبری عرب زبان از برگزاری نشست دولت لبنان برای بررسی درخواست برکناری بازپرس قضایی پرونده انفجار بندر بیروت طی امروز (چهارشنبه) خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری المیادین اعلام کرد که دولت لبنان عصر امروز جلسه ای را در کاخ الجمهوری در بیروت برگزار خواهد کرد و بررسی درخواست برکناری قاضی بیطار، بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت در راس برنامه آن قرار دارد.

خبرنگار المیادین در این باره گزارش داد که نشست کابینه دولت لبنان چند ساعت قبل از سفر ویکتوریا نولاند، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به بیروت از مسکو برگزار می شود.

این خبرنگار همچنین گفت: این جلسه به دنبال اصرار وزرای نزدیک به جنبش أمل ، جریان المرده و حزب الله برای اتخاذ یک تصمیم قاطع درباره بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت برگزار می شود.

تحقیقات درباره انفجار چهار اوت 2020 در بندر بیروت پایتخت لبنان پس از درخواست اخراج قاضی تحقیق کننده در مورد این انفجار، روز گذشته بار دیگر متوقف شد.

وکلای علی حسن خلیل وزیر دارایی سابق و غازی زعیتر، وزیر سابق حمل و نقل این کشور علیه طارق بیطار شکایت کرده و خواستار برکناری او شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست دولت لبنان درباره درخواست برکناری قاضی پرونده انفجار بیروت

نشست دولت لبنان درباره درخواست برکناری قاضی پرونده انفجار بیروت