مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-13ورزشي

به توسعه تجارت هرمزگان و نینگبو چین خوشبین هستم


تفاهمنامه همکاری فی ما بین اتاق بازرگانی هرمزگان و شورای توسعه تجارت بین المللی نیگبو چین- اتاق بازرگانی بین المللی چین (نینگبو) منعقد شد.

- ایسنا/هرمزگان تفاهمنامه همکاری فی ما بین اتاق بازرگانی هرمزگان و شورای توسعه تجارت بین المللی نیگبو چین- اتاق بازرگانی بین المللی چین (نینگبو) منعقد شد.

رییس اتاق بازرگانی هرمزگان صبح امروز (21 مهرماه) در وبینار امضا تفاهمنامه همکاری با نینگبو چین که با حضور سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شانگهای چین، شعبان رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس و اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی نیگبو همراه بود، اظهار کرد: بدون تردید با توجه به حجم روابط اقتصادی ایران و چین کشور ما و به طبع استان هرمزگان تمایل دارد که از سرمایه های خارجی استفاده کند.

محمدرضا صفا ادامه داد: سال هاست که کشور در قلمروهای مختلف علمی و فنی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی، هنری و ورزشی همکاری های نزدیک و دوستانه ای دارند و جدا از اینکه مناسبات آنها یکی از دیرینه ترین روابط میان دور کشور در جهان با قدمتی بیش از 2 هزار سال است، همچنان از مهم ترین مناسبات نیز محسوب می شود.

وی تصریح کرد: بدون شک کلیدی ترین کشور برای تنوع بخشیدن به بازار انرژی و وصل کردن چین به خاور میانه و آسیانی میانه کشور ایران است و در این میان استان هرمزگان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به توسعه تجارت هرمزگان و نینگبو چین خوشبین هستم

به توسعه تجارت هرمزگان و نینگبو چین خوشبین هستم