مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-13اجتماعي

تصویب طرح نهایی مرمت خانه محسنی اراک تا یک هفته آینده


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: طرح نهایی مرمت خانه محسنی حداکثر تا یک هفته آینده تصویب و آماده اجرا می شود.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: طرح نهایی مرمت خانه محسنی حداکثر تا یک هفته آینده تصویب و آماده اجرا می شود.

مصطفی مرزبان در بازدیدی که روز گذشته 20 مهر ماه 1400 به همراه زندوکیلی معاون عمرانی استانداری و حسین آبادی مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی از روند مرمت خانه تاریخی محسنی داشت، بر تکمیل و تصویب نهایی طرح مرمت خانه تاریخی محسنی تا یک هفته آینده تاکید کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در ادامه افزود: تهیه طرح نهایی مرمت با همکاری بنیاد خیریه محسنی انجام شده که با نظارت فنی اداره کل مراحل مرمت بنا بر اساس اولویت و میزان منابع مالی آغاز می شود.

مرزبان در ادامه افزود: با توجه به توافق های انجام شده بین اداره کل میراث فرهنگی و بنیاد خیریه محسنی قرار بر این شد با مشارکت و همکاری و با نظارت فنی میراث فرهنگی مرمت های اضطراری آغاز شود و در صورت یکپارچه سازی مالکیت و برطرف شدن مشکل مالکیت این مکان با کاربری فرهنگی احیا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح نهایی مرمت خانه محسنی اراک تا یک هفته آینده

تصویب طرح نهایی مرمت خانه محسنی اراک تا یک هفته آینده