مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-13بين الملل

اعتراض شدید فلسطین؛ فیفا دنبال جام جهانی مشترک امارات و اسراییل


جانی اینفانتینو رییس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) که به سرزمین های اشغالی سفر کرده، روز گذشته (سه شنبه) با نفتالی بنِت نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

رسانه های صهیونیستی گزارش داده اند که در ملاقاتی که اینفانتینو با با نفتالی بنِت داشته، به او پیشنهاد داده اسراییل با کشورهای همسایه به رهبری امارات متحده عربی برای میزبانی مشترک از مسابقات جام جهانی 2030 نامزد شوند.

این اولین سفر رییس فیفا به سرزمین های اشغالی بود و در ملاقات با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، مقامات سابق دولت آمریکا از جمله استیون منوچین وزیر خزانه داری سابق آمریکا و دیوید فریدمن سفیر سابق آمریکا در اسراییل نیز حضور داشتند.

فدراسیون فوتبال فلسطین در واکنش به این موضوع و پس از حضور جانی اینفانتینو در افتتاحیه مرکز صلح فریدمن واقع در سرزمین های اشغالی، ملاقات از پیش تعیین شده خود با رییس فیفا را لغو کرد.

فدراسیون فوتبال فلسطین روز گذشته (سه شنبه) ضمن اعلام لغو ملاقات خود با اینفانتینو با انتشار بیانیه ای اعلام کرد حضور رییس فیفا در مراسم افتتاحیه موزه بردباری توهین به ارزش های فیفا برای تحمل مذهبی و همزیستی مسالمت آمیز است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: فدراسیون فوتبال فوتبال فلسطین از تصمیم آقای جانی اینفانتینو رییس فیفا برای شرکت در دو رویداد موسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض شدید فلسطین؛ فیفا دنبال جام جهانی مشترک امارات و اسراییل

اعتراض شدید فلسطین؛ فیفا دنبال جام جهانی مشترک امارات و اسراییل