مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-13سياسي

دفاع مقدس محصول سلوک مبتنی بر عقلانیت معرفت و ایمان است


امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه طی چهار دهه اخیر هر بار در مسیر عقلانیت قدم برداشتیم بر اقتدارمان افزوده شده گفت: دفاع مقدس محصول سلوک مبتنی بر عقلانیت، - ، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فر ظهر چهارشنبه در آیین معارفه استاندار جدید تهران با اشاره به اینکه سلوک مبتنی بر عقلانیت با بالاترین پشتوانه علمی همیشه مورد تاکید بوده است اظهار داشت: این موضوع به این معنا است که هر قدم و حرکتی و تصمیم و اقدام بدون پشتوانه علمی و منطقی ممنوع است.

ابوترابی فرد با بیان اینکه طی چهار دهه اخیر هر بار در مسیر عقلانیت قدم برداشتیم هر لحظه بر اقتدارمان افزوده شده است گفت: دفاع مقدس محصول سلوک مبتنی بر عقلانیت و علم و معرفت و عزم و ایمان است که این عزت و اقتدار را برای ما خلق کرده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران عنوان داشت: امیدوار هستیم خداوند به ما توفیق دهد تا با استفاده از تجارب صاحبان علم و اندیشه بهره وافر ببریم و تصمیمات خود را از غنای علمی شکوفا کنیم و با عزم و اراده استوار برای تحقق این تصمیمات قدم برداریم.

امام جمعه موقت تهران با تقدیر از خدمات انوشیروان محسنی بندپی، استاندار سابق تهران بیان داشت: سلوک استاندار سابق و مدیران قابل قدردانی است و این هماهنگی یکی از عواملی بود که در انتخابات اخیر در استان تهران شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس محصول سلوک مبتنی بر عقلانیت معرفت و ایمان است

دفاع مقدس محصول سلوک مبتنی بر عقلانیت معرفت و ایمان است