مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-13سياسي

دستورات رییس قوه قضاییه برای رفع موانع حقوقی مشارکت اجتماعی نابینایان


رییس قوه قضاییه ضمن موافقت با تشکیل دفتر و کارگروه های 4 نفره در مراکز استان ها برای پیگیری و حل و فصل مشکلات حقوقی و قضایی نابینایان قبل از ورود به دادگاه، - رییس قوه قضاییه ضمن موافقت با تشکیل دفتر و کارگروه های 4 نفره در مراکز استان ها برای پیگیری و حل و فصل مشکلات حقوقی و قضایی نابینایان قبل از ورود به دادگاه، برای رفع موانع حقوقی مشارکت اجتماعی نابینایان، دستورات ویژه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، جمعی از نابینایان کشور صبح امروز به مناسبت روز جهانی عصای سفید به منظور بررسی موانع حقوقی در مسیر مشارکت اجتماعی نابینایان با حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای دیدار کردند.

رییس قوه قضاییه در این دیدار با بیان اینکه معلولیت مانع از رسیدن انسان به مقصد نمی شود، به افتخارآفرینی معلولان کشورمان در طول تاریخ و در ادوار مختلف اشاره کرد که با توکل به خدا، اتکاء به نفس و بهره مندی از سایر نعماتی که داشته اند منشأ کارهای بزرگ شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای یکی از افتخارآفرینی ها را درخشش و مدال آوری جانبازان و معلولان کشورمان در مسابقات جهانی پارالمپیک در هفته های اخیر عنوان کرد.

ضرورت توجه همه دستگاه های اجرایی به قانون جامع حمایت از معلولان رییس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات رییس قوه قضاییه برای رفع موانع حقوقی مشارکت اجتماعی نابینایان

دستورات رییس قوه قضاییه برای رفع موانع حقوقی مشارکت اجتماعی نابینایان