مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-13سياسي

بررسی مستمر ترک فعل مدیران/ معرفی 30 نفر از کارمندان به هیئت تخلفات اداری


بازرس کل لرستان از بررسی مستمر ترک فعل مدیران خبر داد و گفت: بیش از 30 نفر از پرسنل مختلف ادارات استان در سال جاری به هیئت تخلفات اداری معرفی شده اند.

- ، سعید رازانی امروز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه دستورالعمل ترک فعل مدیران از طرف ریاست قوه قضاییه ابلاغ شد که یک بحث بسیار مهمی است؛ اظهار داشت: اتفاقاً بیشتر کار ما هم در این رابطه است.

وی با بیان اینکه برخوردهای سازمان بازرسی هم به این دلیل است که شخصی قانون و مقررات را ترک کرده است؛ عمده کارها و نامه های هشداری که به ادارات ارسال می کنیم و یا از مدیران سوال می کنیم، به این دلیل است که وظیفه خود را انجام نداده اند و باید پاسخگو باشند؛ تصریح کرد: دعوت کردن از مدیران برای پاسخگویی پیرامون مسائل و تشکیل پرونده برای آنها در راستای همین ترک فعل است.

مدیرکل بازرسی لرستان با تاکید بر اینکه در این راستا گزارش های هشداری داریم و یکسری نامه ها می نویسیم و هشدار می دهیم که مدیر کل اداره یا بانک، موضوعی از وظایف قانونی خود را رعایت کند، افزود: به طور مثال نرخ سود بانکی نباید بیش از نرخ اعلامی بانک مرکزی باشد، این موضوع را ‬طی نامه ای به بانک های استان اعلام کرده ایم و اگر رعایت نکنند مصداق ترک فعل است و برابر ضوابط با شخص خاطی برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مستمر ترک فعل مدیران/ معرفی 30 نفر از کارمندان به هیئت تخلفات اداری

بررسی مستمر ترک فعل مدیران/ معرفی 30 نفر از کارمندان به هیئت تخلفات اداری