مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-13سياسي

سرلشکر سلامی: به سامانه های بسیار مدرن و پیشرفته دست پیدا کرده ایم


فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که به سامانه های بسیار مدرن و پیشرفته در لبه های فناوری، فرماندهی و کنترل ارتباطات اطلاعات جهانی دست پیدا کرده ایم، - فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که به سامانه های بسیار مدرن و پیشرفته در لبه های فناوری، فرماندهی و کنترل ارتباطات اطلاعات جهانی دست پیدا کرده ایم، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با توسعه سامانه های پدافند هوایی و سیستم های بسیار مدرن در مقابل پیشرفته ترین قدرت های عالم، دفاع خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حاشیه رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 1400، اظهار داشت: ما امروز با دستاوردها و پیشرفت های چشمگیر و قابل ملاحظه در عرصه دفاع هوایی در مقابل قدرت های پیشرفته هوایی روبرو هستیم.

وی افزود: سالانه این رزمایش مشترک پدافند هوایی را در مقابله با سناریوهای مختلف تهدید از جانب دشمنان به شکل عملی تمرین می کنیم.

من توفیق داشتم که سالانه در این رزمایش ها شرکت کنم و از نزدیک شاهد این پیشرفت ها بوده ام و میزان رشد و پیشرفت های فناورانه و تاکتیکی را در عرصه دفاعی هوایی قضاوت و اندازه گیری کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: به سامانه های بسیار مدرن و پیشرفته دست پیدا کرده ایم

سرلشکر سلامی: به سامانه های بسیار مدرن و پیشرفته دست پیدا کرده ایم