مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-13حوادث

کشف 800 کیلوگرم انواع موادمخدر در نهاوند


فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در شش ماهه نخست امسال 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان نهاوند کشف و ضبط شد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در شش ماهه نخست امسال 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان نهاوند کشف و ضبط شد.

سرهنگ احمد ساکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به صورت شبانه روزی در حال انجام است که در شش ماهه نخست امسال موفق شدیم از سوداگران این عرصه حدود 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کنیم.

وی تصریح کرد: در بخش مبارزه با موادمخدر در شش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته، 40 درصد افزایش کشفیات داشتیم و پنج باند تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان منهدم شده است.

ساکی در ادامه به سایر کشفیات در شش ماهه نخست امسال اشاره کرد و افزود: در کشف داروهای غیرمجاز افزایش 100 درصدی داشتیم و در برخورد با واحدهای صنفی فاقد مجوز نیز 30 درصد افزایش داشته ایم.

وی به جرائم در فضای مجازی اشاره کرد و بیان داشت: در کنار فرصت های این فضا متاسفانه تهدیدات و جرائم نیز در فضای مجازی صورت می گیرد به طوری که 57 درصد افزایش وقوع جرائم در این فضا را داریم.

فرمانده انتظامی نهاوند با بیان این که با تلاش عوامل پلیس فتا شهرستان بیش از 88 درصد جرائم در فضای مجازی مشف می شود ، تاکید کرد: در کنار افزایش جرائم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 800 کیلوگرم انواع موادمخدر در نهاوند

کشف 800 کیلوگرم انواع موادمخدر در نهاوند