مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-13سياسي

داشتن تحصیلات تکمیلی به صورت خیلی محدود و پروژه محور است


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: داشتن تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه به صورت خیلی محدود و پروژه محور است.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: داشتن تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه به صورت خیلی محدود و پروژه محور است.

دکتر محمدحسین امید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای بیانات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب، تلاش کرده که تکلیف خود را درست انجام دهد و برای کل کشور نیروهای مهارتی مورد نیاز را تربیت کند.

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر توانسته ایم طرح آمایش را نهایی کنیم، اضافه کرد: با توافق نامه ها همه استانداران کشور، این طرح آمایش نهایی شده است و براساس آن توسعه مراکز و دوره های علمی کاربردی بر مبنای این طرح آمایش انجام خواهد شد.

براساس طرح آمایش قطعا می توانیم دانشجویان را به صورت تخصصی تربیت کنیم رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با بیان اینکه قبلا نیز طرح مأموریت گرایی در مراکز علمی کاربردی را اجرایی شده است، افزود: مراکز در چارچوب ماموریت هایی که به آنان محول شده در حال انجام کار هستند.

امید بیان کرد: براساس طرح آمایش قطعا می توانیم دانشجویان را به صورت تخصصی تربیت کنیم، افزود: در این طرح آمایش زمینه های اشتغال دیده و مشخص شده و دانشجویان می توانند ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن تحصیلات تکمیلی به صورت خیلی محدود و پروژه محور است

داشتن تحصیلات تکمیلی به صورت خیلی محدود و پروژه محور است