مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-13دانش

بالا بردن شانس ویزای تحصیلی کانادا


اگر شما هم تصمیم به مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا گرفته اید و در تکاپوی این هستید تا با رعایت نکات و جزییات مهم پروسه اخذ ویزا، شانس خود را برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا بالا ببرید، - در ابتدا باید به این موضوع توجه داشته باشید که شرایط دریافت نامه پذیرش تحصیلی دانشگاه با اخذ ویزا از سفارت کاملاً فرق دارد و نباید این طور تصور کنید که با اخذ نامه پذیرش حتماً موفق به دریافت ویزای تحصیلی کانادا نیز می شوید.

تمکن مالی مناسب یکی از بایدها و فاکتورهای مهم اخذ ویزای تحصیلی کانادا داشتن بودجه و تمکن مالی کافی برای پوشش هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور است.

یعنی اگر موفق به دریافت نامه پذیرش دانشگاه شدید، باید یک نامه تمکن مالی جدید با ریزگردش حساب 3 تا 4 ماه اخیر ارائه کنید که بتواند هزینه های سال اول حضور شما در کشور کانادا و ثبت نام دو ترم اولیه دانشگاه را پوشش دهد.

یعنی اگر دارای نمره و رزومه تحصیلی بالا نباشید و بخواهید با تمکن مالی ضعیف و اتکا به کار دانشجویی و یا بورسیه، ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید، شانس شما به میزان زیادی کاهش می یابد.

داشتن وابستگی های مختلف در کشور مبدا درست است که می توان با تحصیل دو تا 4 ساله و کار تمام وقت 1 تا 3 ساله پس از فارغ التحصیلی در کشور کانادا برای کارت اقامت PR این کشور اقدام کرد، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالا بردن شانس ویزای تحصیلی کانادا

بالا بردن شانس ویزای تحصیلی کانادا