مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-13دانش

رصد پستانداران دریایی و مرجان های خلیج فارس در هشتمین گشت اقیانوس شناسی


رصد منطقه کم اکسیژن در دریای عمان، سنجش ‏آلاینده های مواد مغذی، مواد نفتی، رصد ‏پستانداران دریایی و ارزیابی گیاهان و جانوران شناورزی و کف زی از موضوعات مورد بررسی در هشتمین گشت اقیانوس شناسی با کاوشگر خلیج فارس بود و به گفته محققان این پروژه به .

- رصد منطقه کم اکسیژن در دریای عمان، سنجش ‏آلاینده های مواد مغذی، مواد نفتی، رصد ‏پستانداران دریایی و ارزیابی گیاهان و جانوران شناورزی و کف زی از موضوعات مورد بررسی در هشتمین گشت اقیانوس شناسی با "کاوشگر خلیج فارس" بود و به گفته محققان این پروژه به نظر می رسد فراوانی پستانداران دریایی در دریای عمان به مراتب بیشتر از ‏خلیج فارس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی، در این گشت دریایی که در راستای برنامه پایش بلند ‏مدت خلیج فارس و دریای عمان، از بندر بوشهر آغاز شد، 67 نقطه در محدوده آب های ایرانی خلیج فارس، تنگه ‏هرمز و دریای عمان مورد مطالعه، سنجش و نمونه برداری قرار گرفت و هزاران نمونه و داده محیطی جمع آوری و ثبت شد و پس از 27 روز تحقیقات دریایی در خلیج فارس و دریای عمان به اتمام رسید.

‏ دکتر ابوالفضل صالح عضو هیات علمی و مدیر برنامه کلان پایش اقیانوس شناسی خلیج فارس و دریای عمان ‏پژوهشگاه ملی ‏اقیانوس شناسی و علوم جوی، در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد پستانداران دریایی و مرجان های خلیج فارس در هشتمین گشت اقیانوس شناسی

رصد پستانداران دریایی و مرجان های خلیج فارس در هشتمین گشت اقیانوس شناسی