مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-13حوادث

پلیس آگاهی مازندران هوشمند است/کاهش جرایم


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه پلیس آگاهی هوشمند و پویا است، گفت:هوشمندسازی به طور کامل در این واحد محقق شده است.

- ، سرهنگ علی قیصری ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه اصحاب رسانه پلی رابط بین پلیس و مردم به شمار می روند، افزود: فضای مجازی نقش مهمی در آموزش و پیشگیری از وقوع جرایم دارد و باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.

وی با عنوان اینکه پلیس در راستای هوشمندسازی گام برداشته است، اظهار داشت: پلیس آگاهی نیز از چندین سامانه هوشمند و کاربردی بهره گیری می کند و سامانه نما از جمله آن است.

وی ادامه داد: سامانه نما از سامانه پیشرفته در راستای تحقق پلیس هوشمند و فعالیت های خوبی پلیس در حوزه هوشمندسازی انجام داده است.

سرهنگ قیصری با اشاره به اینکه بهره گیری از سامانه های پیشرفته در کاهش جرایم و یا وقوع آن تأثیرگذار بوده است، افزود: کاهش سرقت طلافروشی ها از جمله دستاوردهای سامانه های هوشمند است.

سرهنگ نوروزی رییس اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی مازندران نیز با اظهار اینکه واحدهای تخصصی در پلیس آگاهی به کشف جرم می پردازند، گفت: نمونه های کشف شده برمبنای علمی در آزمایشگاه تحقیقات جنایی بررسی و پایش می شود و مبنای رسیدگی در اداره براساس ساختار علمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس آگاهی مازندران هوشمند است/کاهش جرایم

پلیس آگاهی مازندران هوشمند است/کاهش جرایم