مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-13فرهنگي

پایان همکاری «سینمای جوان» با المپیاد فیلمسازی/ تکلیف سازمانی نداریم


مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران پایان همکاری این انجمن با المپیاد فیلمسازی نوجوانان بعد از گذشت 4 سال همراهی را تایید کرد.

- صادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران درباره اینکه چرا این انجمن بعد از گذشت 4 دوره از برگزاری المپیاد فیلمسازی نوجوانان دیگر در برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری همکاری ندارد، به خبرنگار مهر توضیح داد: طرح المپیاد فیلمسازی نوجوانان طرحی بود که توسط علیرضا شجاع نوری دبیر جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان ارائه شد، اولین دوره برگزاری این المپیاد با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد و بنیاد در همین راستا، بودجه ای را برای برگزاری بخش آموزش در اختیار انجمن سینمای جوانان ایران قرار داد.

وی ادامه داد: 3 سال بعد تفاهم نامه ای توسط سازمان سینمایی تبیین شد که بر اساس آن اعتبار برگزاری المپیاد فیلمسازی به انجمن سینمای جوانان ایران داده می شد تا انجمن خدمات لازم برای آموزش و پشتیبانی در این المپیاد را برعهده گیرد.

موسوی گفت: در سال 1400 سازمان سینمایی تصمیم گرفت تا المپیاد فیلمسازی از صفر تا صد در مجموعه بنیاد سینمایی فارابی برگزار شود و کلیه اعتبارات برگزاری این المپیاد در اختیار بنیاد سینمایی فارابی قرار گرفت، به همین منظر با توجه به تصمیم های گرفته شده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان همکاری «سینمای جوان» با المپیاد فیلمسازی/ تکلیف سازمانی نداریم

پایان همکاری «سینمای جوان» با المپیاد فیلمسازی/ تکلیف سازمانی نداریم