مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-13ورزشي

افتتاح 16 خانه ورزش روستایی در کرمانشاه


رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه از افتتاح 16 خانه ورزش روستایی در این استان در آستانه هفته تربیت بدنی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه از افتتاح 16 خانه ورزش روستایی در این استان در آستانه هفته تربیت بدنی خبر داد.

زهرا کشمتند در حاشیه مراسم ارسال تجهیزات به خانه های ورزش روستایی جدید استان که امروز(21 مهر) انجام شد، در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به افتتاح و راه اندازی 16 خانه ورزش روستایی جدید در استان، اظهارکرد: با احتساب این تعداد در حال حاضر 280 خانه ورزش روستایی در سطح استان داریم.

وی افزود: تجهیزات ارسال شده برای این خانه های ورزش به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت ورزش تامین شده و باهمکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزش روستایی استان انجام شده است.

رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان، کرمانشاه را از استان های برتر کشور در راه اندازی خانه های ورزش روستایی دانست و گفت: طی چندسال اخیر اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و تعداد خانه های ورزش را به عدد قابل توجهی رسانده ایم.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه فدراسیون ورزش روستایی از ابتدای امسال برگزاری المپیاد ورزش روستایی را در سطح کشور آغاز کرده، در کرمانشاه نیز این بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 16 خانه ورزش روستایی در کرمانشاه

افتتاح 16 خانه ورزش روستایی در کرمانشاه