مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 12:002021-10-13سياسي

مخالفت ائتلاف الوطنیه عراق با نتایج اولیه انتخابات پارلمانی


ائتلاف الوطنیه عراق امروز چهارشنبه با نتایج اولیه انتخابات پارلمانی مخالفت کرده و دولت و کمیساریای عالی انتخابات را مسؤول نتایج تحریف شده دانست.

- ائتلاف الوطنیه عراق امروز چهارشنبه با نتایج اولیه انتخابات پارلمانی مخالفت کرده و دولت و کمیساریای عالی انتخابات را مسؤول نتایج "تحریف شده" دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، این ائتلاف به رهبری ایاد علاوی در بیانیه ای اعلام کرد: پس از برگزاری انتخابات به اصطلاح زودهنگام برای همگان روشن شد که این انتخابات هیچ تفاوتی با انتخابات قبلی ندارد و حتی ممکن است از حیث دستکاری و تقلب که قبل از اعلام نتایج انتخابات به آن اشاره کردیم، بدتر هم باشد.

در این بیانیه آمده است: مخالفت قاطع خود را درباره این نتایج تحریف شده اعلام می کنیم که در آن بسیاری از نامزدهایی که از اعتماد مردمی برخوردار بودند از جمله نامزدهای ائتلاف الوطنیه حذف شده اند.

ما دولت و کمیساریای انتخابات را مسؤول این مساله می دانیم و از آنها می خواهیم موارد تقلب و دستکاری و نیز طرف هایی که در آن دست داشتند، افشا کنند.

این ائتلاف هشدار داد، پافشاری روی نتایج فعلی انتخابات هدف مورد نظر از برگزاری این انتخابات را که اصلاح روند سیاسی است، محقق نمی کند و ممکن است کشور را وارد آشوب و پیچیدگی های جدیدی بکند که پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت ائتلاف الوطنیه عراق با نتایج اولیه انتخابات پارلمانی

مخالفت ائتلاف الوطنیه عراق با نتایج اولیه انتخابات پارلمانی